Politica de Retur
Cuprins
- 1. Condiții generale de retur
- 2. Categorii de produse cu condiții speciale de retur
- 3. Procedura de returnare
- 4. Procesarea cererii de retur și restituirea contravalorii
1. Condiții generale de retur
Este ok să te răzgândești și poți face acest lucru în termen de 30 de zile de la data la care ai primit coletul prin intermediul curierului sau de când ai ridicat produsul din showroom-ul nostru. Dacă, dintr-un motiv anume, nu îți dorești să păstrezi produsul pe care tocmai l-ai achiziționat de la ecoclimatech te rugăm să citești detaliile de mai jos și să completezi formularul de retur.
- 1. Condiții generale de retur
- 2. Categorii de produse cu condiții speciale de retur
- 3. Procedura de returnare
- 4. Procesarea cererii de retur și restituirea contravalorii
Dacă ești nemulțumit de produsele cumpărate de pe site-ul www.ecoclimatech.ro și vrei să renunți la cumpărare, implicit să primești banii înapoi, poți să soliciți returul acestora în 14 zile calendaristice, conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014. ecoclimatech a prelungit acest termen pentru clienții săi la 30 de zile calendaristice.
Pentru ca un retur să fie acceptat, condițiile de mai jos trebuie îndeplinite simultan.
- Termenul de solicitare pentru retur nu trebuie să depășească 30 de zile calendaristice de la data la care ai intrat în posesia produsului.
- Completează formularul de retur și trimite-l.
- Produsul trebuie să fie în starea inițială, așa cum a fost el primit, fără să prezinte urme de uzură, să fie deteriorat sau să îi lipsească etichetele de identificare.
- În cazul în care ai setat parole sau alte configurări personalizate ar fi indicat să readuci dispozitivul la setările din fabrică pentru ca acesta să nu conțină informații cu caracter personal.
- Te rugăm să te asiguri că ai introdus în cutia produsului toate etichetele, certificatul de garanție original, manualul de utilizare și toate documentele pe care le-ai găsit în cutie, inclusiv cadourile promoționale pe care le-ai primit atunci când ai achiziționat produsul.
- În cazul în care ai achiziționat mai multe produse la fel și dorești să le returnezi pe toate, se acceptă doar o singură bucată desigilată. Returul celorlalte produse nu se va accepta dacă sunt desigilate.
2. Categorii de produse cu condiții speciale de retur
Unele categorii de produse au condiții speciale de retur, din motive obiective și pentru a asigura sănătatea clienților. Astfel, nu se pot returna sau se pot returna numai cu anumite condiții următoarele categorii de produse:
- a. serviciile sau contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor
- b. furnizarea de produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere sau cele aduse pe comandă specială;
- c. furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
- d. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- e. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator (filtre, purificatoare de aer sau purificatoare de apă, dezumidificatoare, umidificatoare, acumulatori etc.);
- f. contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparație sau de întreținere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreținere sau de reparație, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
- g. contractele încheiate în cadrul unei licitații;
- h. prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidențial, transport de mărfuri, închiriere de mașini, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;
- i. etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc.
Produsele resigilate beneficiază de aceleași condiții de retur ca și produsele noi. Este necesar să nu prezinte alte deteriorări față de cele pe care le-a avut inițial în momentul achiziționării.
3. Procedura de returnare
Retur – ambalare Pentru a iniția procedura de retur trebuie să completezi și să trimiți formularul de retur. Ulterior, un curier va fi trimis către tine pentru a ridica produsul / produsele. Poți aduce chiar tu produsul în showroom-ul ecoclimatech, conform următorului program: Luni – Vineri: 09.00 – 18.00, dar numai după completarea formularului.
În formularul de retur trebuie să menționezi fiecare produs pe care dorești să îl returnezi. Te rugăm să ambalezi corespunzător pentru transport toate produsele.
Când produsul ajunge la depozitul ecoclimatech este verificat pentru a se stabili că este produsul care a fost menționat în formularul de retur, precum și dacă respectă toate condițiile pe care le avem specificate în Termenii și Condițiile site-ului, condiții care trebuie acceptate la plasarea comenzii.
Cererea ta va fi analizată, iar după aprobarea acesteia, în termen de maximum 14 zile calendaristice vei primi banii în contul IBAN completat de tine în cererea de retur.
În cazul în care dorești să returnezi un produs sau mai multe, din motive independente de ecoclimatech, costul transportului pentru returnarea acestuia va trebui suportat de către tine. Acesta va fi achitat direct curierului în momentul în care ridică produsul.
În cazul în care produsul este returnat pentru că a ajuns la tine deteriorat sau dacă nu funcționează, costul transportului va fi plătit de către ecoclimatech.
Dacă produsul a sosit la tine deteriorat, este important ca în momentul livrării să întocmești un Proces-Verbal cu angajatul firmei de curierat – este un formular standardizat aflat în posesia oricărui curier. De asemenea, va fi necesar să ne trimiți pe e-mail contact@ecoclimatech.ro câteva imagini cu produsul deteriorat și ambalajul acestuia.
4. Procesarea cererii de retur și restituirea contravalorii
Retur – banii înapoi pe card
După ce ne trimiți formularul de retur completat, un reprezentant ecoclimatech te va contacta pentru a stabili împreună care este ziua în care curierul să vină pentru a ridica de la tine produsul. Imediat după ce produsul returnat ajunge la noi în depozit, cererea ta de retur urmează să fie analizată și se va oferi un răspuns. Tot atunci se va emite o factură STORNO pe care o vei primi pe mail. Produsul va fi analizat pentru a se vedea dacă îndeplinește toate condițiile necesare.
Dacă te încadrezi în politica de retur, atunci vei primi banii înapoi în maximum 14 zile de la momentul înregistrării cererii, în contul menționat în cererea de retur.
Dacă cererea de retur a fost refuzată sau dacă clientul a expediat produsul fără a obține în prealabil număr de retur și factură de stornare sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decât cel agreat, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.
În cazul în care produsele returnate prezintă lista de componente incompletă, urme de uzură, filtre îmbâcsite, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri, precum returnări repetate.